Hello Boys
S1, E16: While trying to prove their worth to Captain LaFrey and the rest of The Bureau Underground, Leroy and Max finally have a lead on the whereabouts of Agent Checker (guest star Linc Hand). Leroy finds himself in the odd position of being the believer when Max loses faith that they have what it takes.