Hello, Commander!
시즌 1, 에피소드 1: Fleet Girls are girls who possess the souls of warships from days past. A new fleet girl Fubuki has come to their base, the Naval District. With her roommates Mutsuki and Yuudachi, she goes to see the bigger carrier girls.