Hello, Goodbye
Сезон 3, серия 4: Leaving it all behind, Tyra (Adrianne Palicki) gets wooed by Cash (Zach Roerig), the new bad boy rodeo star in town and says goodbye to her relationship with Landry (Jesse Plemons). After years of being away, Saracen’s (Zach Gilford) mother Shelby (guest star Kim Dickens) tries to re-enter his life as if she never left. Smash (Gaius Charles) has an emotional goodbye as he leaves Dillon for the first time in his life. Kyle Chandler, Connie Britton, Taylor Kitsch, Minka Kelly and Aimee Teegarden also star.