시즌 1, 에피소드 3: Sol’s spell is manifested in a medieval forest where the Solstice Games are being held. She takes the ball in the combat between men, a confrontation that reminds her of a childhood wound in the family bed. Deciding to protect Lucas, Sol goes to her father, Salomon, and on her path to Dani stands an old love.