Hell's Riders
S18, E3: The chefs are tasked with serving lunch to a room full of Marines and prepare dishes that represent the air (chicken parmesan), the land (NY Strip) and the sea (fish and chips). The first team to serve all of the Marines on their side of the dining room wins the challenge and is awarded a day at Paramount Ranch, where they will have the opportunity to star in their own western film. Later, the most dramatic dinner service ever ends with a shocking contestant walk-out.