Help Is Not Coming
S2, E3: The first responders continue to deal with the fallout of a massive earthquake and its deadly aftershocks. Athena tries to keep the peace as Bobby and team continue to rescue victims from a collapsing high-rise hotel, both under the rubble and high above the ground. Maddie’s first day on the job involves helping a pregnant couple deliver their baby safely.