Help Me Through the Night
Сезон 16, серия 10: Following the car crash at Joe's Bar and subsequent rescue efforts led by the Station 19 firefighters, Grey Sloan doctors work through the night to save the lives of their colleagues; Amelia worries about sharing her pregnancy revelation with Link.