Help Wanted
S6, E10: Since losing her teaching job, Vanessa has been spending her time hovering over the family, and it’s driving everyone nuts. Over at Kristin and Ryan’s house, Ryan and Kyle are wrapped-up in a zombie face-off to determine who knows the most about zombies and how to survive an apocalypse. Unable to land a new gig, Vanessa becomes discouraged, but Mike does everything he can to get her back doing what she loves.