Help!
시즌 2, 에피소드 7: Eli's latest vision has Patti telling him her daughter is innocent of stealing drugs from medical school; Patti and Keith don't believe Angela's innocent while it's revealed Patti has her own addiction issues; Matt sets up a special date with Taylor by getting tickets to go see her favorite singer - Seal.