Her Melancholy
S1, E5: On Valentine's Day, Yuki rushes out of the clubroom when she walks in on Haruhi giving chocolates to Kyon. After seeing how Yuki left, Ryoko starts worrying that Yuki might've given up on giving chocolates to Kyon.