Herd the News
Сезон 1, серия 6: The bidding is live at the large animal auction! The Pol’s are working towards their goal of bringing home sheep and cows to their farm. Any animals they win will be delivered to the farm in just three days, so the pressure is on to get the sheep hut finished in time – and there is a ton left to do. Meanwhile, Beth and Charles are concerned about the low activity in their beehives.