Here Comes Treble
시즌 9, 에피소드 5: It's Halloween in the office and Andy invites his college a cappella group to perform, which leads to a confrontation with his frenemy Broccoli Rob. Meanwhile, Dwight finds evidence that a madman is loose in the office and tries to track him down, and the first meeting of Jim's new job causes a fight with Pam.