Legends of Tomorrow Here I Go Again
S3, E11: After the team returns from a mission, Zari finds herself trapped in a time loop that results in the Waverider blowing up over and over again. Zari soon begins to suspect that the answer to stop what is happening might lie hidden among her fellow shipmates’ secrets. But in investigating them she starts to understand her place on the team.