Here Today
S7, E5: After answering questions from White House Counsel Oliver Babish (recurring guest star Oliver Platt), Toby concludes that he needs to retain counsel. Meanwhile, Josh realizes that everyone involved in the Santos campaign is young and inexperienced, forcing him to make some tough decisions.