Here's the Kicker
S4, E1: Mike is ecstatic when Eve is picked to be her high school's first female kicker. But Vanessa feels high school football could be risky for their youngest daughter. Meanwhile, Eve wonders if her boyfriend, Justin, is more envious instead of enthusiastic about her achievement.