Teresa Hermosa mujer
S1, E6: Ruben is captivated by Teresa's beauty. Rosa suffers a heart attack during the competition and is taken to the hospital in serious condition. Luisa asks Arturo if he is interested in Teresa. Rosa's heart does not resist and dies.