Hero Complex
S2, E6: Malaya must inform a college student who regains consciousness at Angels Memorial that she's the victim of a rape, and Willis and Campbell butt heads over a terminally ill woman who wants to end her life on her own terms. Annabeth Gish and Richard Lewis guest star.