Heroic Measures
S1, E3: Damon, a rescue dog found bleeding and missing a paw, is a candidate for an artificial limb. Lucy, a dachshund, is rushed to the ICU with a crushed jaw and Emma, a French bulldog, is brought to the neurology department with paralyzed legs. Two sea turtles face a rash of tumors all over their bodies. Darth Rachel, a Labrador retriever, is brought to GCVS because of her labored breathing.