America's War on Drugs Heroin, Terrorists, & Kings of Pain
S1, E4: After 9/11, heroin lords and terrorists forge an unholy alliance. Afghanistan is a Narco state. El Chapo goes on the run. Big Pharma becomes the new big drug lord as Americans get addicted and ponder if the war on drugs is worth it.