He’s Dead, That’s How I Feel
S8, E3: In Fontana, California, a bizarre traffic accident takes the life of 18-year-old Cristian Dominguez Aguilar. With the driver vanished into thin air, police turn to surveillance video for answers, but the deeper they go, the more sinister things get.