Smallville Hex
S8, E17: At Chloe’s birthday party, a mysterious magician named Zatanna grants Chloe’s wish to be more like Lois and switches the two into each other’s bodies. Zatanna searches for her father’s book of spells so she can conjure up his spirit but not before also granting Clark his deepest wish.