Hey Look, I’m a Serial Killer
시즌 6, 에피소드 2: A racially motivated serial killer on death row, who targeted civil rights leader Vernon Jordan and pornography publisher Larry Flynt, confesses to additional unsolved murders with the help of a shrewd female prosecutor.