Hey There, Delilah
S4, E11: Maw Maw accidentally calls a wrong number in her contact book, bringing Virginia’s cousin, Delilah, back to town. When the two rivals fight nonstop, Maw Maw threatens to give everything in her will to the granddaughter who can act the most civil. Meanwhile, Jimmy and Sabrina have trouble finding a babysitter for Hope.