Hidden Chamber
S1, E1: In the ancient Egyptian necropolis of Saqqara, archaeologist Dr. Ramadan Hussein and his team uncover a unique underground tomb complex. It hides the secrets of ancient Egypt’s first fully intact funeral home. Follow the team as they explore the subterranean chambers and open the sealed, 2,600-year-old sarcophagi and sacred burial relics, unlocking secrets forgotten since the age of the pharaohs.