S1, E3: Escape the daily grind with these far-flung, high-end resorts. It's hard to hide in New York, but there's one hotel nestled beside the hustle of the JFK airport. In Finland, venture into the Urho Kkonen National Park and sleep under the stars at the Kakslauttanen Arctic Resort. And on Vancouver Island there's a spot known for its biological diversity, where visitors escape to free their minds.