Hidden Valley
S1, E5: The group seeks refuge in the Hidden Valley, but they soon discover that the water supply has been contaminated with a powerful hypnotic substance which has turned the once peaceful village into an army of willing slaves. William is positive Xax and Kreel are behind it all, but there is something more to it than simply William's capture.