Hidden Wonders
시즌 1, 에피소드 6: Most of the world's holiest places sit in plain sight, able to be seen and experienced. But there are some hidden deep underground. The revered tomb of Jesus Christ, a secret Knights Templar tunnel, and a prehistoric temple in Malta with mystical properties--why were they concealed? And what mysteries have we unearthed in these subterranean sacred spaces?