Hide and Go Freak / Bunsen Screams for Ice Cream
Сезон 1, серия 2: Bunsen, Mikey, and Amanda (disguised as a beast) play the beast version of "Hide and Go Seek" in Bunsen's house.Bunsen's love of ice cream almost gets him expelled when Amanda uses it to lure him out of school.