Hide Your Edges And Your Leave Out
시즌 1, 에피소드 3: Soulaire asked his friend, Stephaniée, for a hot new look for his album release but she burnt out his hair with a flat iron. Soulaire hopes that Tamar Braxton and celebrity hairstylist Johnny Wright can save his hair before the big day!