Hide
S7, E10: Clara and the Doctor arrive at Caliburn House, a haunted mansion sat alone on a desolate moor. Within its walls, a ghost hunting Professor and a gifted psychic are searching for the Witch of the Well. Her apparition appears throughout the history of the building, but is she really a ghost? And what is chasing her?