Hiding in Plain Sight
S1, E1: When Valerie Tieman goes missing her parents Allen and Sarajean begin to worry. Valerie's body is later found buried in the woods behind the home she shares with husband Luc. Was Valerie's death an accident or has she been murdered by Luc?