High & Mighty
S3, E5: Dave showcases the Guild's 1935 Bugatti Aerolithe Coupe at the world's greatest aviation celebration in Osk Kosh, Wisconsin, alongside the 100P, the only plane Ettore Bugatti ever built. Back at the Guild, a 1965 Buick Riviera Gran Sport rolls in.