High Fliers
Сезон 1, серия 6: Jill's new toy airplane breaks its wing, and Vivian comes to the rescue with her glue bottle. While the glue dries, the kids make toy parachutes out of paper cups and tissue. They sing a parachute song and play out their own version of "Peter Pan", in which Peter forgets how to fly and is rescued by a friendly eagle and a passing airplane.