High Noon
S1, E4: When a gigantic dinosaur, nine times Earl's size, falls for Fran at the grocery store, he decides he wants her -- and everything else Earl loves -- for his own. Earl has to decide whether to summon up his courage and fight for his family or follow the dinosaur's code of the wilderness and run like crazy.