High School Prodigies Have Arrived in Another World
Сезон 1, серия 1: There are seven young men and women known as "high school prodigies" who are the world's top leaders in their respective fields of politics, economics, swordsmanship, medicine, espionage, science, and magic. However, one day a plane carrying these seven meets an unfortunate accident. When next they open their eyes they find themselves in another world with dragons flying in the skies and people who have animal ears. While normal people may be shocked and lose their composure, these are the high school prodigies. It's easy for them to survive, even in another world. In fact, their main concern lies with the fact that their talents may upset the order of this new world.