High School
S2, E10: At Debra's insistence, Ray reluctantly takes her to his 20th high school reunion, and it's even worse than he expected. It turns out that Debra is "one of them" - - the cool people who hated him and used to throw him into the girl's bathroom. Depressed about being unmasked as a "nerd," Ray tries to deal with the "mixed" marriage.