Higher Guidance for Your Evolution
S1, E2: Riz Mirza (Riz the Wiz) is a unique trance channel, shaman, and psychic medium who channels uplifting and powerful messages for the evolution of humanity from three ascended spirit guides: Phineas Quimby, Caravaggio, and Red Eagle.