Hijos
시즌 1, 에피소드 4: Galba, an unscrupulous senator, returns to Rome after a military campaign in which he has been defeated and humiliated by the enemy. Upon his arrival, the Senate repudiates him and his wife has left with Quinto, a powerful and very dangerous senator.