Hindsight - Part 2
S4, E20: Sharon and Major Crimes rush to capitalize on a shocking discovery made in a church. Steph (recurring guest star JULIE ANN EMERY – Fargo, The Riches, Hitch) and Sanchez’s connection grows as they bond over lost loved ones. Rusty learns from Provenza that his biological mother’s ex, Gary, is a fugitive on the run. And Tao’s old partner pushes him too far.