Hindsight - Part 3
S4, E21: After finding another victim, Sharon angrily turns her attention back to former LAPD detective Mark Hickman (recurring guest star JASON GEDRICK – Dexter, Bosch, Beauty and the Beast), given his habit of appearing in the wrong place at the wrong time, as well as the secret he has that may be a motive for murder for him or his wife. The possible gang war ratchets up a notch with three more murders. Fritz (recurring guest star JON TENNEY) and his team help the LAPD show up in force at a funeral, where Tao makes an interesting discovery involving Peter Goldman (recurring guest star CURTIS ARMSTRONG – The Closer, Supernatural), the notorious lawyer who has dedicated his life to attacking the LAPD.