Hindsight - Part 4
S4, E22: As more information pours in about victims from the past and how they tie to the murders of the present, Lieutenant Cooper (recurring guest star Malcolm-Jamal Warner) and Amy Sykes get caught in an unexpected gun fight. Sharon finally finds the pressure point she needs for leverage against Reverend Price (recurring guest star Tarik Lowe — Whiplash) and his attorney and Mark Hickman (recurring guest star Jason Gedrick), as she forces her way forward to the truth.