Hindsight - Part 5
S4, E23: In the gripping season finale, the threads of seven murders are tied together as the video wire on Reverend Price (recurring guest star TARIK LOWE) elicits admissions from his younger brother, narrowing the field of suspects to three. And Mark Hickman (recurring guest star JASON GEDRICK) finally confronts the truth about his past as Sharon Raydor makes good use of a highly unreliable witness. Meanwhile, Provenza and Patrice (recurring guest star DAWNN LEWIS) solve their wedding issues.