Alpha House Hippo Issues
S1, E5: Tempers heat up as Gil John's wife Maddie (Julie White) arrives to help him prepare for his upcoming debate with Digger Mancusi. Meanwhile, Louis continues to recover in the hospital and Senator Armiston (Cynthia Nixon) leads an ethics committee investigation against Robert.