S1, E2: Reborn a robot, Inuyashiki finds meaning by saving others. Meanwhile, high school student Hiro Shishigami has also been reborn a robot. Shishigami has no regard for anybody aside from his best friend and his family, and uses his robot powers to kill indiscriminately. Contrary to Inuyashiki, he feels alive when he is taking the lives of others. What happens when these two meet?