His Sister's Keeper
S1, E6: Bellamy leads his crew into Grounder territory as they search for Octavia. Raven can't help but notice the deep connection between Finn and Clarke. Meanwhile, flashbacks reveal Bellamy and Octavia's difficult childhood on the Ark.