His Thoughts Were Red Thoughts
Сезон 4, серия 16: Jane is reunited with his former nemesis, Bret Stiles (Malcolm Mcdowell) the charismatic cult leader of “Visualize,” when the head of an anti-cult activist organization is murdered.