History to Horror
Сезон 1, серия 6: An evil entity terrorizes a Maryland family until one member almost loses her life. Four friends stumble upon an abandoned house and their night turns violent. Later, a Virginia estate riddled with spirits leaves a ghost investigator gasping for air.