Beat Bobby Flay Hit Him Again
S16, E12: Scott Conant and Daphne Oz both believe in second chances, so they're bringing the "King of Southern Comfort Food," Thomas Boemer, and Brooklyn's Chef Bao Bao back for a rematch and a chance to steal Bobby Flay's throne.