Hit the Road, Clark
시즌 9, 에피소드 4: The squad is joined by Eddie Gibson who's been transferred from nightwatch. McDowell and Gibson investigate the murder of a woman with MS, while the other detectives investigate the killing of a Rikers corrections officer.