Hitchhiker’s Guide to Galaxie
S1, E2: The Desert Valley crew races to find a higher horsepower engine for a 1962 Ford Galaxie, one of the precursors to the muscle car era. A break-in has the McClure's worried about securing their treasure trove of classic cars.